Mycket, mer och mest

Idag har jag rensat garderoberna på skit.
Och fy tusan vad mycket skit jag hade, jag har fyllt fyra svarta sopsäckar med skor, kläder och annat skit som varken jag eller någon annan inte har någon användning för, jag fattar inte hur jag kan ha samlat på mig så mycket..

Utöver det så har jag vikt om alla kläder i garderoben och insett hur mycket kläder jag har! Det är ganska galet faktiskt.
För ett och ett halvt år sedan så hade jag 2 par jeans, och några tröjor. Nu vågar jag inte ens gissa på hur många par jeans och tröjor jag har.

Anywhore.
Jag och Ludvig satt på IKEA's hemsida i förmiddags och kikade ut vad vi behöver köpa till lägenheten.
Det fick mig att känna mig väldigt väldigt... väldigt vuxen!
Vi får se hur det här kommer att sluta. Det skulle inte förvåna mig om vi sitter i lägenheten och förbannar oss för allt vi har glömt att inskaffa.


En ny favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0