Ja, jag är jävla tråkig

Åh, jag vet att sånt här är så himla tråkigt, "MEN" jag har himla tråkigt just nu.
himla himla otroligt himla trååååkigt



Berätta om första fyllan: Det är ingenting jag minns med 100% säkerhet. Men jag anar att det var den gången jag och mina dåvarande vänner stal Gin longdrink av en av våra föräldrar och satt mitt i någon slags innergård.
Min vän skulle vara barnvakt och spydde ner sina jeans sådär lagom lämpligt tills innan hon skulle gå. Vi var 12-13 år gamla vid tillfället.

Och min riktiga snefylla var när jag var 15 och svepte vodka med cola maskering, då blev jag så jävla full så att jag slog ut en flisa av ena framtanden och skapade upp haka och näsa på asfalten.
Jag hade dödens ångest dagen efter och det kändes sådär lagom kul att ha haft tandställning i flera månader för att sedan slå ut tanden.......

Vem är ditt snyggaste hångel? Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudvig!

Yngsta respektiva äldsta hångel? Den yngsta måste ha varit 2 år yngre, den äldsta var ett par år äldre så att säga, mer säger jag icke.

Har du hånglat med fler personer under en 24-timmarsperiod?
Garanterat, jag är värsta whüran när det kommer till 24timmars hånglandes med olika män. aaa, fast ja, det har jag nog.

Säg något du är nöjd med i ditt utseende: Mina ögonbryn ibland, men det räknas nog inte.

Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: Mystisk sexighetness och en busig frissyr. Män som kan uttrycka sig i skrift är attraktivt.

Favoritsexsoundtrack: Amelie från Montmarte

Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Det har jag ingen aning om, jag äger bara bra skivor.

Har du ljugit för att få någon i säng? Hell yeah!

Har du strippat för någon? Det räknas inte om man har druckit tequila och fyra personer snuskdansar inför varandra, fast ingen blev egentligen naken. Så det så!

Har du stoppat upp behån nångång? Nej. mina tig ol' biggies behöver ingen hjälp på traven för deras fyllighet kan jag tycka.

Har du snattat? Ja, glass!

Har du moonat? Ofrivilligt framför ett pendeltåg, även detta på fyllan. Jag var kissenödig och den enda plats jag kom att tänka på var vid spåret, och då tyckte väl det där tåget att det vore passande att glida förbli. Men jag är inte den som skäms på fyllan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0