Dag 5


Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 män du tycker är väldigt snygga.

Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.



Satansjävlar vad jobbigt det blev nu.


1. Ludvig är den snyggaste mannen

2. Henrik Berggren, men han är mer fulsöt än snygg.

3. Martin L Gore, fast på 90-talet, nu ser han ut som en påse skit :(

4. MIKAEL PERSBRANDT!!! (Jag är himla osäker på stavningen) Men åh himla snygg karl det där. Hans förbannade ögon är 2die4

5. Elvis, innan han blev floskig och ur balans. Om jag hade levt kring 1955 - 1960 hade jag raggat stenhårt på Elvis- 

6. Sen kommer jag inte på några mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0