Dag 4


Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta
.
Dag 5: 6 män du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.


Det här varierar ju lite lixom. Men den senaste tiden har jag tänkt väldigt mycket på:


1. Döden. "Jag är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö"

2. Att jag måste beställa en tid hos tandläkaren, för sånt tycker jag är viktigt men jag får aldrig tummen ur arslet så att säga.

3. Framtiden, vad gör jag om 1, 5, 10år!?

4. Jobb.

5. Pengar.

6. Att det snart är sommar! Jag har längtat sedan September!

7. Varför jag alltid måste bry mig om vad andra tycker. Det är även någonting jag hatar med mig själv att jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0