You All

10 favoriter
Färg: Senapsgult
Mat: Det vet jag faktiskt inte. Jag tänker på det ofta.
Band: The Antlers
Film: Fantastic Mr fox
Bok: Det kommer jag inte på just nu.
Sport: Ingen alls egentligen, men måste jag välja så väljer jag fotboll.
Årstid: Vår
Veckodag: Söndag
Glassmak: Vanlig Vanilj
Tid på dygnet: 04.00

9 för tillfället
Humör: Bekväm
Smak: Varm Choklad
Kläder: En gul myströja, leggins och två omaka strumpor
Bakgrund: Svart
Nagellack: Blodrött
Tid: 23.51
Omgivning: Krypin
Irritationsobjekt: Januariregn

8 första
Bästa vän: Nathalie
Screen name: Elyn någonting
Husdjur: Mitt? En katt som hette Luna
Piercing: Ett i vardera öra, en i läppen och förut hade jag en i näsan men den kastade jag bort Mars 2011
Förälskelse: Jag minns inte vad han hette.
Musik: Kiss - Love it Loud :))
Bil: Nehej du
Kyss: Det är topphemligt, jag vill inte ens tänka på det. Usch och fy.

7 senaste
Cigarett:
För en liten stund sedan
Mat:
Smörgåsar
Dryck:
Varm Choklad med grädde, strössel och hackade hasselnötter!
Biltur: Svart taxi i Lördags 
Kyss: Ludvig
Spelad låt: The Antlers - On The Roof
TV-program: The Big Bang Theory

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Jajjamän
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Oh ja

5 nej tack
Kläder: Fula vita gympaskor och raka vanliga blå jeans. Nixpix!!
Mat: Köttfärs, Korv, All slags Karré, Lever, och så vidare.   
Musik: Jag gillar all musik
Dryck: Fernet
Personlighetsdrag: Onda

4 saker
Du gjorde igår kväll: Var med Ludvig, Nea och Hund. Promenerade, Lagade mat, Shoppzade och Drack Vin
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Kaffe
Du gör när du har tråkigt: Blir kreativ

3 personer
Du kan berätta allt för: Pappa
Du tycker om: Många
Du inte gillar: Mer än många

2 val
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att Lyckas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0