Out of this town

Jag spenderade både måndagen och tisdagen i stora Stocholm med Ludvig.
Ena dagen shoppade loss, åt middag på London och provade öl på Monks tills dom stängde, efter det begav vi oss till skybar och drack kaffe och cosmopolitan.
Dagen efter drack vi vaniljlatte på Barista, gick söder runt och shoppade ännu mer för att sedan åka hela vägen tillbaka till tråkigaste trista Märsta. 

Jag köpte så himla mycket saker och det var tur att jag just samma dag fick en lagom stor tygväska i försenad födelsedagspressent av Ludvig så att jag fick platts med allt för annars vet jag inte hur jag hade fått med mig allt.


I väntan på Halloumiburgare på London.
I min nya fantastiska hatt från Monki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0