Nej, icke

Jag känner inte för någonting, det är för kallt och jag har ingen absolut inte alls ingen lust städa.
Jag hatar den här dagen, hatar den!

För 5 dagar sedan fyllde jag 22.
Det var snajzigt men det var inte epictime som det var den gången Linnéa fyllde 18 och jag irrade omkring vid fryshuset och frågade varenda förbipasserande black metal snubbe hur fasen jag hittade fram till Klubben, Mayhem hade spelat och jag skulle träffa Linköpingskompixorzorna.
Anywhore så slutade det med att jag hamnade i just Linköping utan kläder, smink och så vidare. Men det var kul!
I Fredags fick jag släpa hem en full pojkvän, men det var lika bra eftersom att jag VET att jag hade spårat om jag fortsatte dricka.
Dessutom, dagen till ära, så fick jag mina drinkar i ölglas! så som sagt, lika bra!


Linnéa & Jag, maj förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0