Dag 2



Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.

Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 män du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.



Lite senare än tänkt.
Och svårare med tanke på att jag tycker att det är svårt att skriva 9 saker om mig själv på beställning.

1. Jag flyttar snart hemifrån.

2. Jag hickar när jag dricker öl, alltid, mest om ölen är kall, vilket den alltid är.

3. Jag stoppar alltid tomma ciggpaket i väskan, don't know why men innehållet i min väska består till mesta dels av tomma ciggpaket.

4. Jag har väldigt svårt att komma upp på morgonen. Väldigt svårt! VÄÄÄLDIGT. Och när jag blir väckt så blir jag arg.

5. Jag har haft väldigt många olika hårfärger. Bland annat, Svart, platinablondt, blått, rött, lila, grönt och slingat. Men jag har inte bytt frissyr sedan vårterminen i 8an.

6. Jag skulle kunna tänka mig att leva på kaffe och knäckebröd! Allra hellst kaffe. Jag är en kaffeholic :(

7. Jag har svårt att avsluta saker som jag har påbörjat, dels därför jag kom på den briljanta idén att försöka fullfölja den här listan.

8. Jag har världens sämsta självförtroende och bryr mig aldeles förjävla mycket om vad andra människor tycker om mig.

9. JAG RÖSTADE BLANKT I DET SENASTE VALET!!!!!!!!!!!!!!!!
(Men om jag inte hade gjort det så hade jag röstat på socialdemokraterna, punkt)






Bild från 2010 eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0