1 - 10



Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 män du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Det vore betydligt lättare att skriva hur man inte vinner mitt hjärta..
Anywhore, here we go;


1. Bra humor, vem faller inte för en person med humor?

2.  En stabil personlighet, en som inte slåss, är överextremt svartsjuk och kontrollerande. Det är viktigt för mig att få göra lite som jag vill, gå vart jag vill, göra vad jag vill och skriva vad jag vill vart jag vill.
(Det vill säga allt som inte har med otrohet och såra den andra personens känslor med mera)

3. Kaffe! vilken tid på dygnet spelar ingen roll. men hellst med mjölk och lite kanel i.

4. Spontan romantik! Behöver ingen förklaring, så det så!

5. Ett tjusigt handskrivet brev med hjärtan över alla i;n på rosa papper från andra sidan världen skrikande av längtan och passion!!! HEJDÅ! 

6. Solskenspromenad på ett solrosfält.
(Solrosor är mina favoritblommor)

7. Kyssas på en Kent-konsert, hellst under Ansgar & Evelyne men jag tror inte att den spelas live länge och det är fruktansvärt synd.

8. Dom bruna Conversen jag köpte under sommaren i 7an eller 8an, jag har nämligen inte hittat dom någonstans sedan dess att dom tragiskt nog gick sönder. Och om någon helt plöttsligt en dag skulle stå utanför min dörr med ett par i strl 38 så skulle denne stå närmast mitt hjärta i resten av mitt liv. 


Den här texten har tagit mig ca 2 timmar att skriva, men jag har även sminkat mig under tiden för jag ska snart iväg och jobba ännu en natt på Garage. 
Dock så fick jag en elchock förra helgen så jag är lite tveksam till att använda kassan igen. 
Jag och kassaaparater gå inte ihop. 

 

Trevlig Fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0