Jag har flyttat

I Söndags flyttade jag hemifrån, till en andrahandslägenhet uppe i Valsta.



Pappa skjuttsade mig till IKEA så att jag kunde köpa det nödvändigaste, en jättefin soffa som vi inte fick in i bilen, så den stack ut genom bakluckan och jag fick hålla fast den för glatta livet för att den inte skulle falla ur på motorvägen.



Sen kom Ludvig hem ifrån jobbet och vi åt en sjukt sen middag på en flyttkartong eftersom att vi varken hade köksbord eller vardagsrumsbord.



Och igår var vi till IKEA med pappa igen! Då köpte vi allt vi inte hade innan unt dessutom så tog vi oss en sväng förbi elgiganten och köpte en tv!
Allt fick platts i bilen men det blev väldigt trångt. Och vi fick inte en cykel på köpet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0